Saturday, May 12, 2012

bila semangat menulis datang....

بسم الله الرحمن الرحيم
 assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.


aku tahu aku tidak lama mnjenguk laman ini,
klu jenguk hanya sesekali
itu pun hanya sebentar,
aku tahu aku wajib berkongsi
kerana ilmu itu haknya disebarkan 
bukan simpan sorg2 wat perkasam


baru2 ni  ahli halaqah ilmiah ada wat liqo
berkongsi bagaimana nk mnfaatkan ilmu yg dipelajari melalui penulisan
aku sedar akn kwajipan itu
dan hati ak diketuk sekali akn kpntingan menulis
sahabat baik ak sntiasa mngingatkn kwajipan ini.
kami selalu berkongsi masalah
walau kdg2 jarang berjumpa
sekali berjuma pasti berkongsi
sungguh banyak mnfaat yang aku peroleh melalui darinya...


Ya Allah. ampuni dosaku
aku tahu aku kini di dalam dosa yg sendiri ak x sangka yg aku akn terjebak dalamnya
aku x tahu samada ake cerita masalah ini pada manusia 
adakah ia menemui jalan penyelesaian.
tapi yg aku pasti bila bercerita dgnMU
mengadu denganMu merintih dgnMU
Engkau pasti mmbntu aku menolong aku
aku pasti Engkau mndengar segala rintihan aku..
Ya Allah bantulah hambamu ini utk keluar dr masalahnya..
hati aku sakit YA Allah menaggung dosa ini.
bersihkan lah hati ini yang penuh dgn Noda...
ameen


~rintihan hamba yg merintih~



No comments:

Post a Comment

PanDuAn SeHariaN

Pages